Slide background

صدای مشتری

 ارائه خدمات با کیفیت از مهمترین عناصری است که موجب رضایت مشتری می‏‏‎شود و فقط سازمان‎هایی می توانند این خدمت را به طور پایدار ارائه دهتد که در مورد مشتری نگرشی جامع برخوردار باشند.

این مهم در شرکت‎هایی که خدمات نرم افزاری ارائه می دهند اهمیت دو چندانی دارد چرا که پیاده‎سازی کامل یک راهکار نرم افزاری نیاز به طیف گسترده‎ای از خدمات مرتبط با فناوری اطلاعات دارد.

شرکت برید نیز در این راستا و با توجه به طیف گسترده مشتریان خود، اقدام به بهبود فرآیندهای ارائه خدمات نموده است.

لازم به ذکر است واحد صدای مشتری در شرکت برید به منظور دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما مشتریان گرامی راه اندازی شده است که مستقیما زیر نظر مدیرعامل مشغول فعالیت است. برای ارتباط با این واحد از طریق کانال های ارتباطی زیر می توانید اقدام کنید.

1- تلفن مستقیم واحد صدای مشتری (روزهای اداری ساعت 16-8) : 83192328 - 021

2- تلفن گویای 24 ساعته: 83197 - 021

3- آدرس پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید